Startpagina>Klantenservice> Retournering en terugbetaling
Retournering en terugbetaling

We willen dat je helemaal tevreden bent met je KitchenAid aankoop. Als je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent, kun je je aankoop binnen 14 kalenderdagen na bezorging retourneren.

Ga aan de slag met je retournering

Hoe kan ik mijn aankoop retourneren?

Via Mijn account op onze site

Ga naar 'Mijn bestellingen' en klik op de knop 'Retourneren'. Heb je nog geen account? Klik hier om er nu een te maken.

Inloggen op mijn account

OF door een e-mail te sturen

Stuur een e-mail naar contact.webshop@kitchenaid.com en vermeld daarin alle gegevens van je retouraanvraag die hieronder worden weergegeven.

Een e-mail sturen

Via e-mail? Kopieer de tekst hieronder en vul je eigen gegevens in:

Datum van oorspronkelijke bestelling:
Bezorgdatum:
Je voor- en achternaam:
Je adres (inclusief postcode):
Je telefoonnummer:
Bestelnummer:
Artikelnaam of productcode van het product dat je wilt retourneren:
Reden voor retournering: 1. Verkeerd product / 2. Pakket beschadigd / 3. Esthetisch defect / 4. Technisch defect / 5. Een of meer onderdelen ontbreken / 6. Product voldoet niet aan verwachting / 7. Te laat geleverd 8. Geen reden, ik heb me bedacht.
Wat wil je doen: retourneren of ruilen? (let op: RUILEN is alleen mogelijk als je het verkeerde product hebt ontvangen of als je product defect is, bijvoorbeeld vanwege reden 1-6 hierboven. Als je je product om een van deze redenen wilt ruilen, neemt ons team contact met je op om de vervanging af te handelen).
Serienummer van het product dat je wilt retourneren (alleen van toepassing als je het verkeerde product hebt ontvangen of je product defect is):

Heb je nog andere opmerkingen voor ons?
+ stuur gerust foto's of video's mee om ons schade te laten zien.

Wat gebeurt er nu?
Zodra we je retouraanvraag hebben verwerkt, ontvang je een e-mail van ons koeriersbedrijf, UPS, met instructies over hoe je je product kunt terugsturen.

Retourproces van UPS

UPS stuurt je een e-mail met een link die 48 uur geldig is. Via deze link kun je een vooraf ingevuld en betaald verzendetiket genereren en dit kun je afdrukken en op de doos plakken. Neem vervolgens contact op met UPS om een ophaalafspraak te maken – dat kan telefonisch of via de UPS-portal. Je kunt het pakket ook inleveren bij een van de UPS-centra die op het verzendetiket zijn vermeld.

Je artikelen verpakken in de doos

Zodra het etiket is gegenereerd, pak je het product goed in de originele doos in en plak je het etiket op de doos. Het is jouw verantwoordelijkheid dat je de producten die je wilt retourneren goed inpakt. Voorkom productschade en retourneer de artikelen in de originele verpakking met alle accessoires en verpakkingsmaterialen. Gebruik indien nodig een beschermende buitenverpakking om transportschade te voorkomen.

Waarschuwing: artikelen waarvoor we geen terugbetaling kunnen doen

Als je je retouraanvraag niet binnen 14 kalenderdagen na de bezorgdatum indient bij KitchenAid, kunnen we je retourzending niet accepteren. Als de artikelen onvolledig, beschadigd of vuil worden geretourneerd, worden ze niet terugbetaald. We kunnen geen terugbetaling doen voor gepersonaliseerde artikelen die speciaal voor jou zijn gemaakt.

Contacteer ons

Als je de informatie die je zoekt niet kunt vinden, kun je gerust contact opnemen met ons team.

Contacteer ons
top
Selecteer een ander product

Vergelijken

Producten vergelijken

U kunt niet meer dan 3 producten kopen. Verwijder een product voordat u een ander product toevoegt.