Wil je je aankoop retourneren? Geen probleem
Als je niet tevreden bent, ontvang je binnen 14 dagen* je geld terug of een vervangend product. Het werkt als volgt…
Hoe het werkt
Nu een retournering starten
Je kunt je retournering op drie verschillende manieren starten.
Checklist voor een soepele retournering
1. Verstrek alle details
Als je een retournering start, zorg er dan voor dat je alle informatie verstrekt, waaronder het bestelnummer, Modelnummeren Serienummer. We hebben deze nodig om je bestelling te verwerken.
Stuur je liever een e-mail? Kopieer de tekst hieronder en vul je eigen gegevens in:
Datum van oorspronkelijke bestelling:
Bezorgdatum:
Je voor- en achternaam:
Je adres (inclusief postcode):
Je telefoonnummer:
Bestelnummer:
Artikelnaam of productcode van het product dat je wilt retourneren:
Serienummer van product:
Reden voor retournering: 1. Verkeerd product besteld / 2. Pakket beschadigd / 3. Verkeerd product ontvangen / 4. Visueel defect / 5. Technisch defect / 6. Een of meer onderdelen ontbreken / 7. Presteert niet zoals verwacht / 8. Niet compatibel met ander KitchenAid product / 9. De kleur past niet bij mijn KitchenAid product / 10. Te groot voor mijn keuken / 11. Ik heb een betere deal gevonden / 12. Te late levering / 13. De prijs niet waard / 14. Heb product al cadeau gekregen / 15. Niet tevreden met de service
Ruilen is alleen mogelijk als je het verkeerde product hebt ontvangen of als het product defect is (reden 1 t/m 6).
Heb je nog andere opmerkingen voor ons? Je kunt foto's of video's bijvoegen om ons bijvoorbeeld de schade te laten zien.
2. Afhandeling met UPS
Je krijgt een e-mail van UPS met een link om een verzendlabel te maken dat je kunt printen en op het pakket kunt plakken. Neem contact op met UPS om een ophaalafspraak te plannen (telefonisch of via hun website) OF geef het pakket af op een van hun locaties.
3. Verpak je product goed
Zorg ervoor dat je het product goed verpakt in de oorspronkelijke verpakking. Het is jouw verantwoordelijkheid om het product goed te verpakken samen met eventuele accessoires of verpakkingsonderdelen. Zorg indien nodig voor extra verpakking om de doos om te voorkomen dat deze beschadigd.
4. Wat je niet kunt retourneren
Retouraanvragen kunnen uitsluitend binnen 14 dagen na levering worden ingediend. Anders kunnen we je retour niet accepteren. Als de artikelen onvolledig, beschadigd of vuil worden geretourneerd, ontvang je geen terugbetaling. We bieden geen terugbetaling voor gepersonaliseerde artikelen.
Contact opnemen
Neem gerust contact op met ons team als je de gewenste informatie niet kunt vinden.
Terugbetalingen moeten binnen 14 kalenderdagen na levering worden aangevraagd. Gepersonaliseerde producten die voor jou zijn gemaakt (zoals de Artisan By You Mixer met kantelbare kop 5KSM193 met gepersonaliseerde sierstrip) kunnen niet worden geretourneerd. Ruilen kan alleen bij artikelen met een defect. Raadpleeg ons retourbeleid voor meer informatie.