Levering vindt plaats van maandag t/m vrijdag, behalve op feestdagen. Levering op zaterdag is alleen mogelijk in België en Frankrijk. De producten op www.kitchenaid.co.uk worden overal in het Verenigd Koninkrijk geleverd, met uitzondering van het eiland Man en de Kanaaleilanden. Postbusadressen en militaire APO-adressen worden niet geaccepteerd.
De totale verzendkosten zijn afhankelijk van de bestemming en de gekozen verzendmethode. Deze kosten worden afzonderlijk weergegeven in je winkelwagen. Je komt bij het afrekenen dus niet voor verrassingen te staan.
Je kunt kiezen tussen:
Zodra we de bestelde artikelen vanuit ons KitchenAid magazijn verzenden, sturen we je een e-mail om je daarover te informeren
In deze e-mail vind je:
Je vindt de contactgegevens van de bezorgdienst op de website van het desbetreffende bedrijf.
De status van je bestelling en de geschatte levertijd kun je ook vinden onder Mijn account op onze website. De status van je bestelling wordt hier regelmatig bijgewerkt. Op het moment dat je pakket wordt klaargemaakt voor verzending, ontvang je hierover bericht via e-mail en delen we onder Mijn account een link waarmee je je pakket kunt volgen.
Heb je nog geen Mijn account? Klik hier om er nu een te maken.
Alle artikelen worden verzonden vanuit ons KitchenAid magazijn in Antwerpen, België. Neem contact met ons op als je product niet binnen de opgegeven termijn is geleverd.
Lang wachten? Als je in een uitzonderlijk geval je bestelling niet binnen 30 dagen na ontvangst van de e-mail met de verzendmelding hebt ontvangen, kun je je bestelling annuleren en een volledige terugbetaling aanvragen. Let op: vanwege de COVID-19-pandemie en het vertrek van Groot-Brittannië uit de EU kan de verzending momenteel iets langer duren, waardoor pakketten vertraagd zijn.
Om ervoor te zorgen dat je je pakket veilig ontvangt, worden al onze pakketten verzonden door een professionele bezorgdienst en moet er worden getekend bij ontvangst. Als je niet aanwezig kunt zijn, kun je een andere wettelijk gezien volwassen persoon vragen om voor je te tekenen. Als er niemand op het adres aanwezig is, wordt je gevraagd contact op te nemen met de bezorgdienst om een nieuwe bezorgafspraak te maken.
Veelgestelde vragen
Alles bekijken