Startpagina>Klantenservice> Veelgestelde vragen
Hoe kunnen we je helpen?

Ik heb geen retourlabel ontvangen. Wat kan ik doen?

Je vraagt je misschien af wat je moet doen als je geen retourlabel hebt ontvangen. Je zou een label van UPS moeten ontvangen. Lees hier wat je moet doen.

Als je contact opneemt met KitchenAid om een retourzending aan te vragen, vragen we UPS om je een mail te sturen.

In de mail die je van UPS krijgt, staat een link die 48 uur geldig is en waarmee je een betaald verzendlabel kunt aanmaken (KitchenAid neemt dus de verzendkosten voor haar rekening).

Als je deze e-mail niet hebt ontvangen, kijk dan eerst in je map spam/prullenbak om te kijken of hij daarin beland is.

Als je de mail toch niet hebt ontvangen, kun je contact opnemen met onze klantenservice door:

Was dit artikel nuttig?
top
Selecteer een ander product

Vergelijken

Producten vergelijken

U kunt niet meer dan 3 producten kopen. Verwijder een product voordat u een ander product toevoegt.