Skip the navigation

Kan ik een vervangend onderdeel voor mijn apparaat bestellen?

Je KitchenAid product is ontworpen met het oog op duurzaamheid en onderhoudsvriendelijkheid. Als je denkt dat je huishoudelijke apparaat onderdelen nodig heeft, kun je het volgende doen...

Je kunt alleen binnen de garantieperiode vervangende onderdelen voor een KitchenAid apparaat krijgen.

Als je denkt dat je product nog onder de garantie valt, kun je als volgt contact opnemen met onze klantenservice: Stuur ons een e-mail OF Bel ons - dit is een gratis telefoonnummer en je krijgt ondersteuning in je eigen taal - bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 - 17.00 uur.

We controleren graag voor je of je nog garantie hebt en laten je weten wat we kunnen doen op het gebied van vervangende onderdelen of reparatie.

Kan ik zelf mijn apparaat repareren?

Onze klantenservicecentra verkopen geen interne onderdelen (of onderdelen die verbinding maken met de motor) rechtstreeks aan klanten voor reparatiedoeleinden. Als je zelf een reparatie uitvoert, is de garantie op je product niet langer geldig. Als je de productinformatie over je apparaat wilt downloaden of bekijken, raadpleeg dan onze pagina Garantie en documenten.

Was dit artikel nuttig?

yesno