Skip the navigation

Mijn persoonlijke code werkt niet, wat nu?

Het kan zijn dat je een kortingscode of voucher hebt gekregen. Lees hier onze tips als het niet lukt om deze code te gebruiken.

Zorg er bij problemen met gebruik van een kortingscode eerst voor, dat je deze op de juiste manier toevoegt. Als je een persoonlijke kortingscode krijgt (bijvoorbeeld de 5% korting die je cadeau krijgt wanneer je je aanmeldt voor onze KitchenAid nieuwsbrief), moet je deze kortingscode aan je winkelwagen toevoegen om deze te kunnen gebruiken.

Hoe het werkt

  1. Voeg het product of de producten die je wilt kopen, of het specifieke product waar de code op van toepassing is, toe aan je winkelwagen.
  2. Ga naar je winkelwagen en typ je speciale kortingscode in het vakje in de rechterhoek, en klik op 'toepassen'.
  3. In het winkeloverzicht zie je nu je toegepaste korting en je nieuwe totaalbedrag.

Krijg je een foutmelding bij het invoeren van de kortingscode?

  • Controleer altijd goed tot wanneer de kortingscode geldig is. Dit wordt vermeld wanneer je je kortingscode ontvangt. Als je een foutmelding krijgt wanneer je de code aan je winkelwagen toevoegt, kan het zijn dat je code niet langer geldig is. Je kunt dan helaas geen gebruik meer maken van de korting.
  • Het kan zijn dat je de kortingscode probeert toe te passen op een product of kleur waarvoor de code niet geldig is.
  • Het kan ook zijn dat je meerdere online aanbiedingen probeert te combineren. De kortingscodes kunnen niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen.

Lees de actievoorwaarden voor je persoonlijke kortingscode nog eens goed door.

Als je de kortingscode nog steeds niet kunt gebruiken, bieden we onze excuses aan voor het ongemak. Je kunt contact met ons opnemen per e-mail op contact.webshop@kitchenaid.com of telefonisch op 00800 381 04026. Op dit gratis nummer krijg je ondersteuning in je eigen taal (maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur.)

Gerelateerde veelgestelde vragen

Was dit artikel nuttig?

yesno