Skip the navigation

Wat als ik geen bestelbevestiging heb gekregen?

Als je iets via de website hebt gekocht, zou je een mail met bestelbevestiging moeten ontvangen. Lees hier wat je moet doen als dit niet zo is.

Nadat je een nieuwe aankoop hebt afgerekend, zou je binnen 10 minuten een bevestiging in de inbox van je e-mailprogramma moeten ontvangen.

Niet gekregen? Controleer eerst je map trash/spam om zeker te weten dat de mail niet per ongeluk daar terecht is gekomen.

Als dit niet zo is, neem je contact op met onze klantenservice per e-mail op contact.webshop@kitchenaid.com of telefonisch op 00800 381 04026. Op dit gratis nummer krijg je ondersteuning in je eigen taal (maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur.) Zij zullen je bestelgegevens voor je uitzoeken.

Update in Mijn account

Als je 'Mijn account' hebt ingesteld, kun je de status van je bestelling in 'Mijn bestellingen' bekijken. Heb je nog geen 'Mijn account'? Klik hier om je te registreren

Gerelateerde veelgestelde vragen

Was dit artikel nuttig?

yesno