Startpagina>Klantenservice> Veelgestelde vragen
Hoe kunnen we je helpen?
Veelgestelde vragen>Webshop help>Betaling>Facturen> Moet ik mijn factuur bewaren?

Moet ik mijn factuur bewaren?

Als je je bestelling hebt ontvangen en tevreden bent met je aankoop, kan het verleidelijk zijn om je factuur weg te gooien. Doe dit vooral niet! Je leest hier waarom.

Bewaar een kopie van de factuur die je in de e-mail hebt ontvangen, omdat dit het garantiebewijs van je product is. De garantie is belangrijk voor het geval je product gratis gerepareerd of vervangen moet worden en de schade gedekt wordt door de garantievoorwaarden.

Nog geen factuur ontvangen, zelfs niet nadat je pakket al is bezorgd?

Controleer eerst je map trash/spam om zeker te weten dat de mail niet per ongeluk daar terecht is gekomen. Als dit niet zo is, neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail op contact.webshop@kitchenaid.com of telefonisch op 00800 381 04026. Op dit gratis nummer krijg je ondersteuning in je eigen taal (maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur.)

Je kunt je factuur ook bekijken in Mijn account

Als je 'Mijn account' hebt aangemaakt, kun je daar een kopie van je factuur downloaden. Als je de bestelling nog maar pas geleden hebt geplaatst, zul je even moeten wachten tot deze is verzonden, voordat je factuur beschikbaar is.

Heb je nog geen 'Mijn account'? Klik hier om je aan te melden

Wat zijn de voordelen van 'Mijn account'?

Je hoeft geen 'Mijn account' aan te maken op onze website wanneer je een bestelling plaatst, maar met een account kun je wel gemakkelijker:

  • Al je gegevens bekijken
  • Je bestelgeschiedenis raadplegen
  • Meerdere adressen opslaan
  • Snel bestellen met vooraf ingevulde formulieren
  • Je factuur downloaden
  • De status van je bestelling volgen.
Was dit artikel nuttig?
top
Selecteer een ander product

Vergelijken

Producten vergelijken

U kunt niet meer dan 3 producten kopen. Verwijder een product voordat u een ander product toevoegt.