Skip the navigation

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Lees hier wanneer en hoe je je factuur ontvangt als je iets via onze website hebt gekocht.

Zodra je je nieuwe aankoop hebt afgerekend, krijg je binnen circa 10 minuten een bestelbevestiging in de inbox van je e-mailprogramma. De factuur van je online aankoop wordt echter pas per e-mail naar je gestuurd zodra je pakket vanuit ons magazijn is verzonden.

Nog geen factuur ontvangen, zelfs niet nadat je pakket al is bezorgd?

Controleer eerst je map trash/spam om zeker te weten dat de mail niet per ongeluk daar terecht is gekomen. Als je hier ook geen factuur aantreft, neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail op contact.webshop@kitchenaid.com of telefonisch op 00800 381 04026. Op dit gratis nummer krijg je ondersteuning in je eigen taal (maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.)

Je kunt je factuur ook bekijken in Mijn account

Als je 'Mijn account' hebt aangemaakt, kun je daar een kopie van je factuur downloaden. Als je de bestelling nog maar pas geleden hebt geplaatst, zul je even moeten wachten tot deze is verzonden, voordat je factuur beschikbaar is.

Heb je nog geen 'Mijn account'? Klik hier om je aan te melden

Wat zijn de voordelen van 'Mijn account'?

Je hoeft geen 'Mijn account' aan te maken op onze website wanneer je een bestelling plaatst, maar met een account kun je wel gemakkelijker:

  • Al je gegevens bekijken
  • Je bestelgeschiedenis raadplegen
  • Meerdere adressen opslaan
  • Snel bestellen met vooraf ingevulde formulieren
  • Je factuur downloaden
  • De status van je bestelling volgen.

Gerelateerde veelgestelde vragen

Was dit artikel nuttig?

yesno